נגישות
ארגוננו פועל ומקדם את נושא הנגישות. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות,הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי הארגון. נושאים בתחום נגישות השירות מבוצעים בלוח זמנים המוגדר בתקנות נגישות לשירות.
הצהרת נגישות
אתר קפה קפה על כלל תכניו, נבדק על ידינו ונמצא כעומד בכל הדרישות והתנאים המפורטים בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות, התשע"ג-2013) ובתקן 5568 הישראלי (קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט), ברמה AA.
עבורנו תחום הנגישות הוא יותר מחובה חוקית, נגישות היא תנאי לחברה צודקת ומשגשגת.
על כן השקענו ונמשיך להשקיע מאמצים כדי שמעבר לעמידה בדרישות החוק, חוויית השימוש באתר תהיה נוחה ויעילה לכלל המבקרים באתר ללא תלות או הגבלה בסוג מערכת ההפעלה (operating system) ו/או בסוג הדפדפן (user agent) ו/או בסוג המכשיר (device) ו/או בסוג הטכנולוגיה המסייעת (assistive technology) בהם משתמש המבקר באתר.
לצד סריקה קפדנית והתאמת קוד המקור של האתר, כל תכני האתר, ללא יוצא מן הכלל נבדקו באמצעות קורא מסך (NVDA), תוכנת הגדלה (Zoom Text), כמו כן, ערכנו בדיקות שימושיוות מקיפות במגוון אמצעי קלט (input device), וידאנו שניתן לפעול באתר ללא הגבלה באמצעות עכבר או/ו מקלדת ו/או מקלדת מתגים או/ו מסך מגע.
במידה ונתקלתם בקושי כלשהו, נשמח לקבל משוב מפורט לכתובת ran@cafecafe.co.il ולשפר בהתאם את האתר לטובת כלל הציבור.
מוקד שירות נגיש -
במידה והינך זקוק/ה לחלופות למוקד השירות, שלא באמצעות הטלפון, ניתן לפנות למוקד השירות:
בימים א'-ה', בין השעות 08:00-17:00 וביום ו' בין השעות 08:00-13:00, באמצעים הבאים: טלפון - 03-6968043 | דוא"ל - ran@cafecafe.co.il
לפירוט הנגישות בסניפים לחצו כאן
מובילים, כבר אמרנו?
המועדון היוקרתי והעולמי, SUPERBRANDS, קבע כי 'קפה קפה' הוא מותג על.